آموزش ویلن

۱۲ بازديد

آموزش ویلن-آموزشگاه موسیقی چکاد

در این مجموعه آموزش ویلن مقدماتی تمامی مطالب کتاب‌های ویولن ۱و ۲و ۳ تدریس می‌شود. کار از آموزش نحوه صحیح به دست گرفتن آرشه و ساز آغاز می‌شود و با انگشت‌گذاری‌ها و تعویض سیم ادامه می‌یابد. به مرور تکنیک‌ها آموزش داده می‌شود و در نهایت با آموزش پوزیسیون دوم و سوم این مجموعه به پایان می‌رسد. 


ویولن یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سازها برای آموزش است. این ساز با وجود ظاهر کوچکش، تاثیر بسیاری بر موسیقی در طول سالیان داشته است و قطعات بسیاری برای این ساز چه در اجراهای گروهی و چه برای اجرای سولو نوشته شده است که بسیار از آنها هم بسیار مشهور شده اند. بطور کلی ساز ویلون هم برای اجراهای سولو و هم برای هم نوازی با سایر سازها در ارکستر، سازی بسیار پر اهمیت است.

ساز ویولن در دسته بندی سازهای زهی - آرشه ای قرار می گیرد و محل تولد آن نیز کشور ایتالیا است. از مشهورترین نوازندگان ساز نیز می توان به آنتونیو ویوالدی و نیکولا پاگونینی اشاره کرد.

در این مقاله، ابتدا شما را بطور کلی با ساز ویولن آشنا کرده، و سپس مطالب و ویدیوهای آموزش ویولن را در ادامه برایتان آماده کرده ایم.

توضیحات  آموزش ویولن مبتدی 

در دوره آموزش ویولن مبتدی قصد داریم در بیش از 4 ساعت ویدیو آموزشی با تدریس اساتید عالی به بیان نکات مقدماتی تا متوسط نوازندگی ویولن بپردازیم.

آموزش آنلاین ویولن مبتدی که مجموعه کامل آموزش اصول و مقدمات نوازندگی با ویولن است بصورت ویدیویی ضبط شده است. در مجموعه کامل آموزش ویولن می توانید از ابتدایی ترین سطح شروع به یادگیری آنلاین ویولن کنید. نوازندگی با ویولن گرچه کار ساده ای نیست، اما در دوره آموزش ویلن به طور جامع و کامل همه نکات مربوط به نوازندگی این ساز را با بیانی ساده و صریح توضیح داده است. به همین دلیل دانشجویان و هنرجویان تنها با تماشای محتوای آموزشی پیش رو می‌ توانند نوازندگی با ساز ویولن را بیاموزند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.